söndag 14 november 2010

Sunday bloody sunday

Idag har jag och basrnen haft en underbar söndag med bad på Eriksdalsbadet tillsammans med farmor. Sedan bjöd farmor på hamburgare, vi åkte hem och handlade på kvantum och sedan blev det second dinner med mamma Scans köttbullar och makaroner. Inte världens nyttigast mat men ändå. Efter lite gluttande på Life och kurs i tandborstning sitter jag nu och testar den nya elevdatorn med lite bloggande i barnens rum. De lyssnar på Alfons Åberg. Söndagsmys? Mamma Mia är på stan och tittar på "Dyngkåt" någonting med Mia Skäringer. Benet känns bättre men jag plågas av dålig blodcirkulation och nervskador som jag oroar mig för aldrig ska hitta rätt igen. Vinkeln är uppe i 120 grader nu och jag har gått utan kryckor i ungefär en vecka. Bra och anus alltså. Nu har det gått drygt 7 månader sedan olyckan. Jag har besökt Huddinge sjukhus 65 gånger för rehab och tränar regelbundet fortfarande tre gånger i veckan. Försöker komplettera med simning och motionscykling så ofta jag kommer åt. Blir det någon skidåkning i vinter?

Inga kommentarer: