tisdag 28 mars 2017

Mentawai pics

Efter att ha bangat på att köpa Angus bilder av mig från Mentawai eftersom det var så dyrt så ändrade jag mig när längtan tillbaka till vågorna blev för stor. Jag tror att jag hade ångrat mig i framtiden om jag lät bilderna bara "försvinna" i etern...

Därför betalade jag 1700 kr för bilderna och fick en länk till en DropBox-mapp där jag kunde ladda ned dem.

Nu delar jag med mig av några som Angus tog på mig, och då får man ha i åtanke att han själv alltid surfade när förhållandena var som bäst vilket ledde till att urvalet blev ganska begränsat. Man inser iofs även att förhållandena var ganska bra ;-)

Väl bekomme!

 Bild 1 är antagligen från Beng Bengs. Jag tror att det var den enda vänstern som Angus fotade på när jag var med.
 Bild 2 är från Burger World. Härligt spray på den!
 Bild 3 är också från Burger World. Hyfsad size här alltså...
 Bild 4 tror jag kan vara från hemmabrytet PitStops. En brant, lite ihålig takeoff.
 Bild 5 är tagen på Nipussi. Snacka om Svennebanansurfare extra allt :-)
 Bild 6 vet jag faktiskt inte. Kanske Beng Bengs men det skulle också kunna vara vänstern som låg på andra sidan Burger World där vi var en dag.
Bild 7 kostade mig en runda öl på kvällen eftersom jag droppade in på Henric :-O Ingen annan tog efter den seden trots att det droppades in hej vilt även efter detta...

Inga kommentarer: