torsdag 15 december 2016

Torsdag 15/12 2016

Fyra arbetsdagar kvar till jullov!

Jag längtar till Funäsdalen, snö och snowboardåkning. Ja, skidåkning också såklart men eftersom jag har köpt ny snowboard så är jag mer sugen på att åka bräda...

Jag hoppas på lössnöåkning förstås, det brukar kunna bli hur bra som helst i björkskogen om man har lite tur med vädrets makter. Jag såg för övrigt en riktigt härlig video med bl.a. Jonas Wilhelmson från Aperitiff häromdagen, vill du ha lite känsla så kolla in den:


I skolan försöker vi att få så många av våra elever som möjligt att gå i mål med alla sina uppgifter som vi matat dem med under terminen. Vi ska avsluta temat om yrken som övergått i programmering innan lovet och häromdagen hade vi vernissage för alla som ville komma och titta på vad vi har gjort. 

Vi har bland annat gjort en ny hemsida med den eminenta nya versionen av Google Sites som jag varmt rekommenderar till alla som vill skapa en enkel men snygg hemsida kopplad till grejer från GAFE.


See you soon!


Inga kommentarer: