tisdag 8 juni 2010

Idag känns det trögt. Jag tror att det är något permanent fel på vissa nerver i mitt ben. Det är en nerv som verkar gå från utsidan av underbenet strax under knäleden och vidare ner på ovansidan av foten till stortån. Den är klämd eller något liknande. Känns inte okej. Jag ska försöka få tag i min läkare eftersom jag behöver mer dolcontin och alvedon vilket inte är lätt. I morse testade jag att ersätta dolcontinet med tradolan som gick ut 2008. Jag skar ned på dolcontinet häromdagen men det funkade inte, det blir outhärdligt precis innan nästa medicinering. Strålande och stickande smärtor mest på översida/utsida av smalbenet mitt på. Var ska detta sluta? Två steg framåt och ett tillbaka. Senast jag var på sjukgymnastiken i måndags hade vinkeln försämrats till 41-42 grader enligt Bodil men jag hade den gamla motorkälken så jag vet inte hur exakt det där är. Framåtskridandet har upphört för tillfället i alla fall. Jag ligger konstant på mellan 40-45 grader hela tiden... Jag är så less på detta nu.

Inga kommentarer: