tisdag 15 juni 2010

Milstolpen 50 grader

Igår kunde jag böja knäleden 50 grader. Jag slutade med motorkälken inställd på 52 grader faktiskt, men kanske inte riktigt klarade de där sista graderna. Jag får väldigt ont efter träningen i motorkälken på kvällarna. Ofta blir jag tvungen att ta en extra morfintablett framåt middagstid för att stå ut till kvällen, men det är det kanske värt.

Nu när vi ska börja bo mer på landet så ska jag istället räna på Huddinge sjukhus måndagar, tisdagar och onsdagar så att det inte blir så mycket hattande fram och tillbaka. Jag får bara sjukresa till och från hemadressen nämligen.

Efter några halvdåliga dagar med kyla och regn är nu solen och sommaren tillbaka och jag sitter med Mias MacBook i solen utanför porten och bloggar. Detta är pensionärernas favorittid och favoritplats här på Brantstigen. Kaffe, en macka och tidningen i solen utanför porten mellan 8-9...

So long!

Inga kommentarer: