torsdag 3 juni 2010

Sommarfest

Natten till idag kom min Mia hem från en härlig Englandsresa med sin skola. De verkade ha haft jätteroligt med äventyrslekar på ett camp söder om London.

Idag är det sommarfest på Höjdens förskola och Erik ska bli avtackad av sina fröknar där. Det blir spännande. Sedan kommer mormor och farmor hit på grillmiddag efteråt men Mia ska tyvärr på examination på lärarhögskolan så hon missar det. Idag verkar det bli årets varmaste dag hittills men det blåser ganska mycket.

Benet känns okej idag men inatt hände något läskigt. Jag hade släppt på ett kardborrespänne på ortosen för att såret under skulle få läka ifred. Så ryckte jag till med benet i sömnen och hörde att det knakade i knäleden och vaknade av smärtan. Det gick nog bra ändå för idag känns det som vanligt igen. Nu ska jag träna lite på min senaste "Bodilövning", att spänna lårmuskeln mha gummiband.

Inga kommentarer: